środa, 1 października 2014

Czas na DIY ღ

Cześć !
Nadszedł czas na posta DIY! haha, szczerze mówiąc uwielbiam wycinać, przyklejać i ogólnie wymyślać nowe projekty.  Dzisiaj pokażę Wam jak udekorować korkową tablicę aby nie była taka zwykła i nudna.  Do tego będziemy potrzebować: 

♥ tablice korkową 
♥ farbę do drewna 
♥ ozdoby
♥ zdjęcia 
♥ pineski , taśma
Jeżeli chodzi o moje ozdoby to wzięłam tak naprawdę to co miałam pod ręką :) Wy możecie bardziej się wykazać i użyć na przykład zdjęć, które pasują do stylu Waszego pokoju. Pomyślałam, że będę co jakiś czas zmieniać dekoracje :) 
No więc :
1.Ramkę naszej tablicy malujemy w dowolnym kolorze.
2. Możecie się trochę  poszperać w starych, nowych gazetach i znaleźć jakieś fajne zdjęcia, które przypniecie na tablicę ;)
3.  Do przyczepiania możecie użyć pinesek, taśmy itp. 
4. Gdy przypniecie wszystkie ozdoby, powieście lub postawcie waszą tablice w takim miejscu w jakim wam będzie pasować 
5. Wasza tablica jest GOTOWA ! 


Taka tablica to bardzo fajna sprawa . Można powiesić tam też notatki , wtedy nigdy już o niczym nie zapomnimy ;) . W ciągu tygodnia powinien pojawić się post " ulubieńcy miesiąca " .
To by było na tyle  PAPA :*




3 komentarze:

  1. Jak to ślicznie wygląda *.*
    Zrobiłabym sobie takie coś, ale nie mam tablicy korkowej.. :c

    Zapraszam do obserwowania:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog,świetne zdjęcia! bedee zaglądać częściej .
    zapraszam do mnie :*
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie to wyglada!
    jeśli możesz to pokilkaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/10/autumn-vibes-military-pants.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy miły komentarz , Motywujecie mnie do dalszej pracy!
♥♥♥♥♥♥